Najčešće postavljana pitanja:

 

1. Kako naručiti proizvod?

Naručiti proizvod je Vrlo jednostavno! Uz proizvod koji želite naručiti kliknite na ikonu „U košaricu“ ili „Dodaj u košaricu“.
Na vrhu stranice se nalazi prozorčić koji vam daje uvid u stanje vaše košarice. Kliknite na ikonu „Dovrši kupovinu“, ispunite obrazac i narudžba stiže na vaša vrata unutar dva radna dana. Više o uvjetima i načinima kupnje pogledajte ovdje.

2. Iznad kojeg iznosa naplaćujete dostavu?

Na iznose narudžbe ispod 100,00 kn.

3. Koji su načini plaćanja?

Pouzećem (u gotovini prilikom samog primitka pošiljke)

5. Kolika je cijena dostave?

Troškovi dostave su 20,00 kn

4. Kako ću znati je li moja narudžba zaprimljena?

Obavijest o potvrdi narudžbe primate na e-mail adresu unesenu u elektronski obrazac prilikom narudžbe.

6. Koliko traje isporuka?

Isporučujemo isti dan, a vi na vašoj kućnoj adresi možete  očekivati paket  kroz dva dana od dana narudžbe, ukoliko Vas poštar ne zatekne na kućnoj adresi ostavit će obavijest i pošiljka se preuzima u pošti.

7. Kako mogu platiti? 

Naručenu robu moguće je platiti internet bankarstvom, općom uplatnicom, virmanom tvrtke ili pouzećem.
  • PLAĆANJE POUZEĆE

Ako ste odabrali plaćanje pouzećem, nakon zaprimljene narudžbe te potvrde iste, pošiljku ćemo uputiti na vašu kontakt aadresu, a prilikom preuzimanja pošiljke od dostavljača, dužni ste platiti otkupninu u vrijednosti naručenih artikala s uračunatim PDV-om + iznosom troškova dostave. Međunarodna dostava ne podržava plaćanje pouzećem.

  • PLAĆANJE OPĆOM UPLATNICOM ILI INTERNET BANKARSTVOM

Kupac je dužan obaviti uplatu općom uplatnicom ili internet bankarstvom u roku od 24 sata od trenutka narudžbe te ćemo istu otpremiti nakon što banka provede nalog.U poziv na broj potrebno je navesti broj narudžbe, a plaćanje se vrši na IBAN HR1524840081107250908 otvoren kod Raiffeisenbank Austria d.d.,Jurišićeva 9,Zagreb

  • PLAĆANJE VIRMANOM (TVRTKE)

Nakon obavljene narudžbe, a unutar 24h poslati ćemo vam ponudu putem email-a koji ste naznačili prilikom narudžbe.Naručenu robu plaćate po ponudi u roku od 24 sata, a po primitku uplate naručena roba biti će poslana na vašu adresu

8. Koliko traje dostava?

Dostava robe vrši se ekspresnom dostavom  GLS d.o.o. unutar 5 radnih dana od trenutka potvrde raspoloživosti naručenih artikala.
Roba je osigurana od gubitka u dostavi, te ako Kupac nakon 20 dana od predaje narudžbe ne dobije nikakvu obavijest ili isporuku od Prodavatelja, odnosno od dostavne službe, mora obavijestiti Prodavatelja kako bi isti mogao poduzeti radnje da se pošiljka nađe ili pošalje zamjenska. Ukoliko Kupac ne podigne pošiljku kod City expressa u roku od 5 radnih dana, pošiljka se vraća Prodavatelju.

9. Jesu li moji podaci sigurni?

Hello beauty d.o.o. se obvezuje da će vaše osobne podatke koristiti samo u identifikacijske svrhe pri korištenju usluga Hello beauty internet trgovine. Hello beauty d.o.o. će vaše osobne podatke čuvati u tajnosti, te ih neće distribuirati, objavljivati, davati trećim stranama na korištenje niti ih na bilo koji drugi način učiniti dostupnima bilo kojoj trećoj osobi bez vaše prethodne suglasnosti.

10. Mogu li vratiti proizvod?

Kupac ima pravo prilikom preuzimanja pošiljke odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
Kupac ima pravo na povrat robe u roku od 14 dana ukoliko je naručeni artikl oštećen ili sa greškom.Ukoliko je učinjena pogreška od strane Hello beauty d.o.o. ili se radi o greški na naručenom artiklu, troškove povrata snosi Hello beauty d.o.o.